خودروهای جدید
موضوعات داغ

پورشه GT3 مدل 911 سال 2022 را بیشتر بشناسید

پورشه 911 GT3 سال 2022 با بسته تورینگ، از وحشی ترین خودروهای اسپرت جهان است. پورشه 911 GT3 جدید 2022 با بسته بندی تورینگ علاقه مندان واقعی خودروهای اسپرت را فراموش نکرده است. کوپه دو درب به رانندگانی پیشنهاد می شود که یکی از بهترین و جذاب ترین اتومبیل های اسپرت جهان را می خواهند. همچنین می خواهند از خودروهایی در قالب قیمتی ارزان تر (البته کمی ارزان تر) لذت ببرند.

پورشه 911 GT3 ، که در اوایل سال جاری معرفی شد ، یک خودروی اسپرت بسیار مشهور ، آماده پیست و مسابقه است. این خودرو همواره به عنوان الگو در کلاس خود شناخته می شود. کوپه سبک وزن مجهز به موتور 502 اسب بخار است که به خط قرمز 9000 دور در دقیقه می رسد. گیربکس “PDK” با گیربکس سریع و پر سرعت، عملکرد خیره کننده ای دارد. این خودرو در جاده نیز مشهود است. زیرا GT3 یک بسته آیرودینامیکی تهاجمی را نشان می دهد. که دارای بال بی عیب و نقص بزرگی است که در قسمت عقب آن قرار دارد.

استاندارد پورشه 911 GT3 تقریباً برای کسانی که از سرعت کامل بدون هیچ گونه مصالحه ای لذت می برند بسیار مناسب است. این یک ماشین رانندگی خیابانی ، آماده مسابقه و پیست است. این پورشه پیش از این رکوردهای زیادی را ثبت کرده است. اما این خودروساز اذعان می کند که رانندگانی هستند که به دنبال سرعت چندین برابری در قالب مدلی چشمگیر هستند. برای همین، پورشه برای خریداران ، پورشه GT3 را با “بسته گردشگری” ارائه می دهد.

2

جزئیات پورشه GT3

قبل از پرداختن به جزئیات ، لازم است توضیح دهید که GT3 با بسته تورینگ هنوز 100 درصد شبیه همان GT3 است. موتور ، گیربکس ، سیستم تعلیق ، ترمزها ، چرخ ها و لاستیک های چسبنده بدون تغییر به جلو منتقل می شوند.
به طور خلاصه ، انتخاب بسته گردشگری بدون هزینه اضافی، آیرودینامیک خودرو را از تمرکز بر پیست به خیابان نیز متمرکز می کند. این اساساً به این معنی است که بال عقب ، که برای نیروی قابل توجه در سرعتهای بالا ضروری است ، حذف شده. قسمت عقب کمی دوباره بازسازی شده است. نتیجه، ظاهری بسیار تمیزتر برای رانندگان است. (و همچنین این وسیله نقلیه برای مجریان قانون کمی کمتر آشکار است). شکل نمادین 911 نیازمند کمک هایی در عقب است. بنابراین پورشه از اسپویلر عقب بسیار ظریف تری استفاده می کند که به طور خودکار آن را در قسمت عقب قرار می دهد.

3

تغییرات ظاهری پورشه GT3

طبق گزارش تیم روغن موتور بسته تورینگ همراه با تعدادی تغییرات ظاهری نیز همراه است. در قسمت جلو ، نمای جلو با رنگ بدنه رنگ آمیزی شده است. پنجره های جانبی کوپه با آلومینیوم آنودایز احاطه شده اند. (لوله های عقب نیز نقره ای را منعکس می کنند).

نمای داخلی دارای چرم کشیده است و سطح برجسته ای روی داشبورد و تزئینات درب وجود دارد. روکش اصلی چرم مشکی است که لبه فرمان ، درب کنسول وسط ، جعبه دنده ، زیر بغل و دسته های در را می پوشاند. پارچه آلکانتارا ، محکم و قابل تنفس ، برای قسمت های مرکزی صندلی ها استفاده می شود. به طور کلی ، بسته بندی تورینگ باعث می شود GT3 کمی لوکس تر و درجه یک تر به نظر برسد.

همانطور که انتظار می رفت ، پورشه به خریداران اجازه می دهد تا بسته GT3 Touring خود را تا درجه نهم انتخاب کنند. چراغ های LED ارتقا یافته ، ترمزهای سرامیکی ، سیستم های صوتی درجه یک، طیف وسیعی از صندلی ها و موارد دیگر ارائه می شود. به لطف برنامه منحصر به فرد “رنگ به نمونه دلخواه” خودروساز ، رنگ های بیرونی فقط به تخیل فرد بستگی دارند. نکته قابل توجه این است که پورشه یک ساعت سنج مخصوص کرونوگراف ارائه می دهد. دارای حرکتی با عملکرد فلای بک با رنگ زرد درخشان است. این ساعت با مچ دست صاحب خودرو متناسب است، نه وسیله نقلیه.

واضح ترین تفاوت این مدل با مدل قبلی

از روی صندلی راننده ، واضح ترین تفاوت بین GT3 استاندارد و GT3 مجهز به Touring Package ، افزایش دید از پنجره عقب است. بال عظیم عقب دیگر منظره را درست در خط ترافیک تقسیم نمی کند. با این حال ، هنگامی که سرعت از حدود 60 مایل بر ساعت می گذرد. اسپویلر عقب اتوماتیک کمی افزایش می یابد. در این فرایند ، برخی از نمایه های پایین را مسدود می کند. (از بین این دو ، اسپویلر عقب عقب در Touring Package هنوز کمترین مزاحمت را داراست).

از نظر پویایی ، GT3 (بال) و GT3 مجهز به بسته تورینگ (بدون بال) قابل توجه است. در جاده های عمومی با سرعت قانونی، به معنای واقعی کلمه یکسان هستند. من این را ذکر می کنم زیرا بال عقب در مدل استاندارد قدرت قابل ملاحظه ای بیشتر از 100 مایل در ساعت تولید می کند. به لطف سیستم تعلیق دو خطی جلو در شاسی 992 ، چرخش فوری ، ثبات بی عیب و در دسترس وجود دارد. قسمت عقب به همان اندازه کاشته شده است. بیشتر اعتبار به لاستیک های چسبناک Michelin Pilot Sport Cup 2 اختصاص دارد. Understeer در واژگان GT3 وجود ندارد. تعادل و اطاعت زبان هایی هستند که به آنها صحبت می کند.

5

بی نقص بودن پورشه در برابر تعویض دنده اتوماتیک

در حالی که فقدان بال عقب در بسته بندی تورینگ وجود دارد اما عملکرد قابل توجه اش را در جاده های عمومی تغییر نمی دهد. انتخاب گیربکس اتوماتیک در مقابل دستی از نظر سرعت و درگیر شدن راننده بسیار مهم است. گیربکس 7 کلاچه اتوماتیک PDK پورشه تقریباً بی عیب و نقص است. جابجایی های دقیق در میلی ثانیه انجام می شود و کامپیوتر در برابر گام های اشتباه مصون است. (به عنوان مثال ، از دست دادن شیفت یا چرخاندن موتور فراتر از خط قرمز).

کنترل لانچ تضمین می کند که حرکت کامل از گردن شروع می شود و عمر صفحه کلاچ خودرو را بالا می برد. مهمتر از همه ، PDK می تواند موتور چرخان مسطح 6 را در هر دنده بین 5500 تا 8500 دور در دقیقه بچرخاند. جایی که بیشترین واکنش را دارد و قدرتمند است. PDK برای افراد کمال گرا و کسانی که قصد حذف کمترین ثانیه های اضافی از دامان خود را دارند عالی است. همچنین برای رانندگانی که ترجیح می دهند میکروچیپ ها کارهای زیادی را انجام دهند، بی پروا نیست.

گزارش های قبلی مبنی بر ممنوعیت انتقال گیربکس دستی از سوی مقامات کالیفرنیا بود. GT3 با Touring Package اکنون با فروش 6 سرعته دستی و 7 سرعته PDK اتوماتیک دارای مجوز فروش است. این خبر باشکوهی است. زیرا خریداران ممکن است 992 GT3 جدید را به صورت دستی یا اتوماتیک و با بال عقب یا بدون آن پیکربندی کنند. چهار انتخاب متفاوت که باید خواسته های همه را برآورده کند

4

پورشه مناسب چالش دوستان

اما علاقه مندان به رانندگی که کمی بیشتر چالش را ترجیح می دهند (به قیمت سرعت و دقت) باید گیربکس 6 سرعته دستی را انتخاب کنند. این در صورتی است که بررسی کتابچه راهنمای کاری پر زحمت است. همچنین گیربکس دستی تقریباً نیم ثانیه به سرعت 0 تا 60 مایل بر ساعت می افزاید. اما یک چیز جادویی وجود دارد که بتوانید یک موتور احتراق 502 اسب بخاری را به صورت دستی در 9000 دور در دقیقه بچرخانید.

گیربکس دستی دارای پرتاب های دقیق ، مقدار مناسب بازخورد مکانیکی و کلاچ فوق العاده است. من استدلال می کنم که گیربکس 6 سرعته پورشه نقطه اوج و قسمت بی رقیب توسعه گیربکس دستی پورشه است. جهان خودرو هرگز چیز بهتری را تجربه نخواهد کرد. در دنیایی که با اتوماسیون و سکون خفه شده است، گیربکس 6 سرعته در GT3 یک استراحت از سکون است. معنی یک جمله که به تعطیلات خوش آمدید. جایی که انسان مجاز به خطا است و به طرز شگفت انگیزی از رانندگی لذت می برد.

پورشه 20200 911 GT3 با بسته بندی تورینگ هدیه ای از طرف پورشه به علاقه مندان به رانندگی در سراسر جهان است. سریع و تقریباً بی عیب و نقص. این یک ماشین اسپرت بی مثال و بی همتا است. بسته تورینگ بال نمایان را از بین می برد تا کوپه با احتیاط بیشتری عمل کند. با انتخاب گیربکس 6 سرعته دستی ، پورشه دو در را به زودی به پرجمعیت ترین خودرو اسپرت جهان تبدیل می کند.

منبع: forbes

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا