خودروهای دست دوم و کار کرده

معرفی شاسی‌بلندهای ارزان قیمت و دست دوم

قهرمانان دست‌یافتنی -قسمت دوم

هامر H3

برادر بزرگتر H3 یعنی H2 به هواداران SUV های بزرگ نشان داد آن‌ها هم می‌توانند محدودیت‌های خاص خود را داشته باشند، مانند مصرف سوخت زیاد و ابعاد بزرگ که برای آن‌ها دردسرساز بود.

H2 به طور خیره‌کننده‌ای با توجه به توانایی آفرودی بالا و ویژگی‌های منفی عامل موفقیت و سقوط برند هامر بود، به همین خاطر بود که H3 معرفی شد تا با داشتن مانور بیشتر و مصرف سوخت کمتر مشتریان زیادی را به خود جذب کند.

H3 یک Suv مختص آفرود واقعی است و از زاویه ورود و خروج عالی بهره‌می‌برد. این خودرو با قیمتی کمتر از 10 هزار دلار نسبت به سایر رقبا جدیدتر است و امکانات بیشتری هم دارد.

هامر H3
هامر H3
هامر H3
هامر H3

جیپ رانگلر

رانگلر یکی از مشهورترین Suvهای آفرودی این فهرست است که با اکسل‌های تخصصی و سیستم تعلیق منعطف، عملکرد بسیار چشمگیری در پستی و بلندهای جاده دارد. با این که جیپ‌های جدیدتر، راحتی و آسایش بیشتری را در اختیار شما می گذارند اما باید توجه داشته باشید که مدل‌های قدیمیِ اتاق Tj برای شما در دسترس خواهد بود که البته آنها هم گران قیمت هستند.

اتاق Yj نیز با آنکه قدیمی‌تر از جیپ‌های جدید است اما آپشن‌ها و امکانات کافی برای یک آفرود بی‌دردسر را در اختیار شما می‌گذارد. ضمناً باید گفت بزرگترین مشخصه اتاق yJ چراغ‌های مستطیل شکل آن است که می‌توانید در حدود 10 هزار دلار برای خرید آن هزینه کنید.

 جیپ رانگلر

جیپ رانگلر
 جیپ رانگلر

جیپ رانگلر

سوزوکی سامورایی

در طول این سال‌ها رقبای جیپ در دنیا زیاد تولید شده‌اند و برای برخی مشتریان جیپ این خودرو می‌تواند گزینه ارزان‌تری باشد. در دهه 80 و 90 میلادی، سامورایی یک SUV روباز مناسبی به نظر می رسید.

این دست‌پرورده سوزوکی با آنکه شهرت چندانی در بین دو دیفرانسیل سواران ندارد اما می‌تواند گزینه سرگرم کننده و ارزانی برای مسافرت‌های آفرودی باشد.

سوزوکی سامورایی
سوزوکی سامورایی
سوزوکی سامورایی
سوزوکی سامورایی

جیپ نسل CJ

اکثراً مردم جیپ را با نام رانگلر می‌شناسند، اما باید گفت رانگلر جانشین شایسته‌ای برای نسل قبل خود یعنی CJ است که مخفف شده نام Civilian Jeep است. CJ مشهورترین SUV از زمان جنگ جهانی دوم به بعد است که می‌توانید مدل CJ7 را که در سال‌های 1976 تا ده سال بعد از آن تولید شده را خریداری کنید که در بین آن‌ها مدل‌های خاص گلدن ایگل و رنگید نیز دیده می‌شود.

جیپ نسل CJ
جیپ نسل CJ
جیپ نسل CJ
جیپ نسل CJ

فورد برانکو

این خودرو در 5 نسل در بین سال‌های 1966 تا 1996 تولید شده است. نسل‌های اولیه آن با توجه به نادر و کمیاب بودن ارزش خودروهای کلاسیک را دارند؛ اما نسل چهارم و پنجم این خودرو یک SUV ارزان‌قیمت با پیشرانه V8 محسوب می‌شود که ضمن قیمت مناسب در مسیرهای ناهموار نیز عملکرد قابل قبولی دارند.

فورد برانکو
فورد برانکو
فورد برانکو
فورد برانکو

نیسان پتفایندر

پیش از نیسان اکسترا، پتفایندر با نام تجاری نیسان در قلمرو خودروهای SUV کاربردی در دهه 80 میلادی حکمرانی می‌کرد. این خودرو در دو نوع دو درب و چهار درب قابل خریداری بود و به واسطه ارتفاع زیاد و محورهای پهن یک آفرودر تمام عیار و واقعی محسوب می‌شد.

سیستم تعلیق جلو در این خودرو مستقل بوده و امکانات این خودرو هنوز هم در مدل‌های پایین قابل قبول است و برای یک خانواده که تازه قصد آغاز سفرهای آفرودی را دارند مناسب به نظر می‌رسد.

نیسان پتفایندر
نیسان پتفایندر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا