خودروهای دست دوم و کار کرده

خودروهای رنو وارداتی در ایران چه امکاناتی در اختیار مشتری می‌گذارند؟

اگرچه رنو این روزها به خوبی توانسته جایگاه خود را در بازار کشورمان پیدا کند، اما همچنان بسیاری از محصولات آن خصوصا مدل­‌های وارداتی میان‌رده از همان ابتدای ورود به بازار مورد بی‌مهری قرار گرفتند. رنو لوگان، مگان نسل دو سدان موفقیت کامل برای آغاز حضور دوباره در ایران بودند و این روزها محصولاتی نظیر تلیسمان، کپچر، داستر و حتی ساندرو در کانون توجهات بیشتر علاقه مندان به این برند قرار دارند. اما برخی خودروهای رنو وارداتی در بازار ایران بعد از گذشت چند سال همچنان ناکام هستند.

مگان نسل سه (اسکالا)، کولئوس نسل اول، فلوئنس و سفران (لتیتود) خودروهایی هستند که به ندرت درخیابان‌ها مشاهده شده و در نوع خود خودروهایی مجهز و با‌کیفیت هستند که تمامی آن‌ها (بجز کولئوس نسل یک) خودروهایی موفق در بازار جهانی بوده‌­اند. شاید در این میان ناکام‌ترین آن‌ها فلوئنس دنده­ای باشد که به دلیل حذف عمده تجهیزات آن و اهمیت بالای لیست آپشن­های رنگارنگ برای مشتریان ایرانی، فروش نامناسبی را تجربه کرده است.

در مدل فول آپشن فلوئنس (E4) لیست کاملی از امکانات قابل دسترسی بوده و رنو سفران یکی از سدان­های بسیار مجهز بازار کشورمان به شمار می­رود که هنوز هم می­تواند انتخابی مناسب نسبت به رقم پرداختی باشد. رنو اسکالا، فلوئنس و کولئوس نسل اول به گیربکس­های CVT مجهز هستند و مواردی نظیر تهویه اتوماتیک دوگانه، تنظیمات برقی صندلی­های جلو، شش ایربگ، کروز و لیمیتر، کارت کلید، سیستم صوتی Bose و سانروف در مدل‌های فول آن‌ها دیده می‌شود. ضمنا مدل سفران ماساژور و تهویه با رایحه­‌های گوناگون را نیز به شما ارائه می­‌کند.

شاید بخشی از علت ناکامی این مدل‌­ها، عدم مقبولیت برند رنو برای مردم در ابتدای ورود و عملکرد نامناسب وارد کننده در روزهای ابتدایی بوده است که در بازار متفاوت و عجیب کشورمان همچنان به یادگار مانده و هنوز هم بسیاری ترجیح می­دهند به سراغ خودروهای کره‌ای بازارپسند بروند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا