بررسی نسل جدید موتورسیکلت های کراس برقی

در این مطلب به بررسی نسل جدید یکی از موتورسیکلت های برقی کراس می پردازیم که بدون تولید آلایندگی و حتی سر و صدا در مکان های عمومی و آپشن های جدیدی که در این موتورسیکلت ها به کار رفته است،علاقه مندان خودش را در سراسر جهان به سوی خود جذب کرده است.با Motoroil همراه باشید.
جدی بودن آلودگی هوا مشکلی نیست که بتوان به راحتی از کنار آن عبور کرد و با وجود همین رویه مطمئنا هوای پاک برای چند نسل آینده به یک آرزو تبدیل می شود.
موتورسیکلت کراس برقی به میدان مسابقات قدم می گذارد
از همین رو امروزه استفاده از ماشین آلات برقی و علی الخصوص موتورسیکلت و خودروی شارژی در اروپا و ایالات متحده بسیار باب شده است. هیچ فردی تا کنون تصور آن را هم نداشت که روزی موتورهای کراس برقی وارد بازار شوند، اما تیم موتور کراس دره ((سیلیکون ولی)) ایالات متحده خبر داده است که قصد دارد با موتورهای تمام الکتریکی پای به میدان مسابقات بگذارد.
Redshift MX
فرزند جدید آنها با نام موتورسیکلت Redshift MX یک برتری بزرگ نسبت به رقبای بنزینی خود دارد و آنهم عدم وجود گیربکس است. این مزیت به پیشرانه آلتا کمک میکند تا حداکثر توان موتور را بهصورت آنی به چرخ منتقل کند و در سمت دیگر، راننده در مسیرهای دشوار هیچ نگرانی بابت تعویض دنده نخواهد داشت.

دیگر نقطهی قوت آن، بیسروصدا بودن موتورسیکلت های برقی است که باعث شده هیچ مشکلی از این بابت استفاده در مکانهای عمومی و مسکونی به وجود نیاید.
پیشرانه مدل SM
پیشرانه مدل SM می تواند 42 اسب بخار نیرو و همچنین 46 نیوتن متر گشتاور خروجی تولید کند در حالی که تنها 1.5 ساعت برای شارژ کامل به زمان احتیاج دارد.
مشکلات کمپانی آلتا
کمپانی آلتا که مانند تسلا در ارائه وسایل نقلیه برقی در جهان پیشرو است، در حال حاضر با مشکل هزینه تمام شده بالا دست و پنجه نرم می کند. هزینه تمام شده رد شیفت برای آنها بدون دستمزد و تنها خرید قطعه در حدود 17 هزار دلار آب می خورد که با احتساب هزینه استخدام چندین کارگر و خرید ابزارهای مناسب این قیمت مطمئنا بالاتر خواهد رفت.

اما به هر روی می توان این حرکت آلتا موتور را بسیار تحسین برانگیز قلمداد کرد و به نظر باید قبول کرد الکتریسیته به زودی پای به دنیای موتورسیکلت های کراس و اندرو هم خواهد گذاشت تا پرش های فاقد هر گونه هیجان و صدای پیشرانه را با پوست اندازی این بلندقامتان شاهد باشیم.