در مورد موتورسیکلتهای کروزر BMW چه میدانید؟

بیامو هنگام رونمایی از مدلهای K 1600 GT و K 1600 GTL در سالهای قبل، قول سطح تازهای از عملکرد و کیفیت ساخت را برای قلمرو موتورسیکلتهای کروزر داد. این دو محصول که در رده موتورسیکلتهای کروزر BMW قرار میگیرند، تنها در موقعیت زین، سایز و فرم شیشه بادگیر جلو و وجود محفظه بار اضافی روی زین مدل GTL، متفاوت از یکدیگر هستند.
موتورسیکلتهای کروزر BMW از پیشرانه 6 سیلندر خطی با امکان تولید 160 اسب بخار قدرت و 175 نیوتنمتر گشتاور بهره میبرند. بهرهگیری از سیستم اتصال گاز مکانیکی، تنظیمات حالت سواری، ABS، سیستم صوتی و آپشنهایی نظیر کنترل هرزگردی، فنربندی با قابلیت تنظیم الکترونیکی و چراغهای تطبیقپذیر جلو با قابلیت تغییر زاویه در پیچها نیز خیلی زود آنها را در رأس هرم قدرت سگمنتی که در آن عرضه شدهاند، قرار داده است.
در مدل جدید، پیشرانه بدون تغییر در توان خروجی با معیارهای یورو 4 تطبیق یافته و همچون دیگر ساختههای بیامو، K 1600 GT جدید دارای سیستم Dynamic ESA با قابلیت تنظیم اتوماتیک فنربندی در دو حالت جاده و دینامیک است. از آنجایی که وزن خالص K 1600 GT معادل 334 کیلوگرم است و با راکب و ترکنشین، وزن تمام شده به نیمتن هم میرسد، برای سهولت مانورپذیری در فضاهای پارک، آپشن جدید کمک دنده عقب برای مدل 2018 در نظر گرفته شده که با فشار یک دکمه روی اهرم فرمان سمت چپ درگیر شده و با دکمه استارت کنترل میشود.
دیگر آپشن جدید، Shift Assist Pro بوده که اجازه بالا/پایین دادن دنده بدون کلاچگیری را به موتورسوار میدهد. درضمن، سرویس آپشنال تماس اضطراری هوشمند نیز برای K 1600 GT های 2018 به بالا در نظر گرفته شده که در صورت بروز حادثه، بهصورت دستی و یا اتوماتیک فعال شده، مختصات مکانی موتورسیکلت را در جهت سهولتبخشی عملیات نجات به مرکز تماس بیامو ارسال میکند.