نیکد

بررسی مختصر دوک 200 در ایران

اتریشی خوش پوش و گران قیمت

برند KTM این موتورساز موفق در اروپا به لطف واردکنندگان ایرانی و در رأس آن‌ها کمپانی کویرسیکلت در بازار موتورسیکلت ایران جا باز کرده و پیش‌بینی می‌شود در ماه‌های آینده حتی به رقبای جدی برای هوندا و سوزوکی در ایران تبدیل شود.

قیمت برند KTM

دوک 200
دوک 200

برند KTM به علت لوکس بودن قیمت‌های بسیار زیادی داشته که موجب شده در ایران تنها قشر خاصی به سراغ آن بروند و یا حتی آنان که عاشق و دل‌باخته این برند هستند مدل‌های ضعیف آن را از نظر حجم پیشرانه و قدرت انتخاب کنند.
دوک 200 از جمله همین موتورسیکلت‌های نیکد و خیابانی است که در صورت نبود بودجه برای مدل 250 سی‌سی می‌توان به سراغ آن رفت. این مدل بسیار شبیه به برادر کوچک‌تر خود یعنی 125 است و تنها در سیستم ترمز و پیشرانه با یکدیگر متفاوت هستند.

کی‌تی‌ام دوک 200 از یک انجین به حجم 199.5 سی‌سی بهره می‌برد که توانسته قدرتی معادل با 19 کیلووات (25 اسب بخار) در 10.000 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 19.5 نیوتون متر در 8.000 دور در دقیقه را برای این موتورسیکلت فراهم بیاورد. به عبارتی با افزایش 75 سی‌سی حجم انجین، قدرت این موتورسیکلت 66 درصد نسبت به دوک 125 افزایش یافته‌است.

سیستم پیشرانه دوک 200 کی‌تی‌ام

این دوک 28 میلیون تومانی از سیستم سوخت‌رسانی کاملاً مدرن و انژکتور بهره می‌برد که گفته می‌شود در هر یکصد کیلومتر تنها 2.6 لیتر سوخت مصرف می‌کند. کنسول دوک نیز تمام دیجیتالی بوده و جای عقربه‌های آنالوگ را گرفته‌است که همین امر موجب جذاب‌تر شدن و خاص‌تر شدن این موتورسیکلت شده‌است.

از طرفی زین کاملاً اسپرت آن کمی از راحتی در هنگام رانندگی کاسته است اما برای آنان که عاشق سرعت و قدرت در کنار لوکس بودن هستند این خشکی تقریبا بی‌معناست.

امتیاز مجموع: 0]
برچسب ها

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن