معرفی موتورسیکلت برمودا 150 DY شرکت پاسارگاد سیکلت

در بین موتورسیکلتهای نیکد موجود در بازار، برمودا 150 DY کمی چهره قدیمی دارد. کله چراغ گرد آن در نگاه اول بسیار مشخص و گیرا به نظر میرسد و رینگهای 6 پره مات هم به جذابیت آن افزوده است. برخلاف سایر رقبا، فلاپهای پلاستیکی کمتری در ساخت نمای ظاهری این موتورسیکلت بهکار رفته است و همین امر باعث شده تا پیشرانه و خروجی اگزوز آن از ابتدا تا انتها مشخص باشد.
برمودا 150 DY برخلاف ظاهر تهاجمی و جوان پسند سایر موتورهای نیکد مونتاژ شده و وارداتی در داخل کشور، چهرهای کاملا نوستالژیک داشته و نمایشگرهای دایرهای شکل آن ما را به یاد سوزوکیهای دهه 70 میلادی میاندازد. حجم پیشرانه چهار زمانه آن که با هوا خنک میشود به طور دقیق 149 سیسی بوده و با هندل و استارتر الکتریکی روشن میشود. قدرت تولیدی آن در حدود 10 اسب بخار است که برای جثهای به وزن 120 کیلوگرم عملکرد تند و سریعی را نصیب راکب نمیکند. حداکثر سرعت برمودا 150 DY به 125 کیلومتر بر ساعت میرسد و مصرف سوخت آن برای هر یکصد کیلومتر در حدود 2.2 لیتر عنوان شده است.
ترمز جلوی این موتورسیکلت مجهز به سیستم ضد قفل است و از دیسک خنک شونده بهره میبرد که به همراه ترمزهای کفشکی در عقب، هنگام ترمزهای ناگهانی عملکرد خوبی را از خود به نمایش میگذارد. حجم مخزن سوخت آن 18 لیتر است که با توجه به میزان مصرف سوخت برای مسیرهای شهری، یکی از بهترین گزینهها به نظر میرسد، البته اگر بتوانید از چهره دمده آن صرف نظر کنید، زیرا قیمت 8 میلیون تومانی آن برای نمونههای کارکرده، برمودا را به یکی از بهترین موتورسیکلتهای این آشفته بازار تبدیل کرده است.