کلاسیک

بازسازی میورای محبوب توسط لامبورگینی

در این مطلب به بازسازی میورا توسط پولو استوریکو/Polo Storico می پردازیم که  کمپانی لامبورگینی آن را هنرمندانه انجام داده،لازم به ذکر است این میورا، یکی از شش میورایی بود که در کل دنیا به رنگ آبی عرضه شد.

پولو استوریکو/Polo Storico

بخش خودروهای کلاسیک کمپانی لامبورگینی که پولو استوریکو/Polo Storico نام دارد، تا کنون چندین اتومبیل معروف میورا را بازسازی کرده و آن‌ها را به شکوه گذشته‌شان بازگردانده است.

اخیرن این بخش میورای نارنجی رنگ P400، که یکی از دلایل شهرت آن بازی در فیلم “شغل ایتالیایی/The Italian Job” است را ترمیم کرده بود. اکنون، پولو استوریکو یک میورای بسیار ویژه که متعلق به یکی از سلبریتی‌ها بوده است، را بازسازی کرده و آن را در 24 تا 26 مه می سال 2019 در یک گردهمایی معتبر در ایتالیا به نمایش در خواهد آورد.

میورای P400 متعلق به تونی کوچک/ Little Tony

این میورای P400 سال 1971 متعلق به تونی کوچک/ Little Tony، خواننده موفق ایتالیایی در دهه 1960 که به دنیای خودروها علاقه زیادی داشت، بود. وی به حدی به میورا علاقه داشت که سه دستگاه از آن را خریداری کرد. این تصاویر نیز مربوط به یکی از همین میوراها است.

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که این خودرو را بسیار خاص می‌کند این است که این میورا یکی از تنها شش میورایی است که به رنگ آبی آزورو مکزیکو، رنگ آمیزی شده‌اند.

لامبورگینی میورا 
لامبورگینی میورا

رنگ درون این خودرو مشکی است. این میورا در جشنواره خودروهای کلاسیک ویلا دسته/Villa d’Este و در کلاسی به نام “خودروهای ستاره‌های موسیقی” به رقابت خواهد پرداخت. اعتبار این خودرو که اخیرن در اختیار یک کلکسیونر ایتالیایی بود، توسط پولو استوریکو لامبورگینی تایید شده است.

شاسی این میورا در تاریخ 2 مارس 1971 در جمهوری سان مارینو به نام آنتونیو چیاکی/ Antonio Ciacci، که وی را بیشتر به نام “تونی کوچک” می‌شناسند و به شماره 4797#، شماره گذاری شد. این میورای آبی رنگ زیبا به طور اساسی توسط پولو استوریکو بازسازی شده و همین شرکت اطلاعات کامل را در ارتباط با این خودرو، منتشر کرده است.

پولو استوریکو/Polo Storico علاوه بر تهیه تجهیزات کامل برای تولید این میورا از آرشیو خود، مهندسی هنرمندانه را به گونه‌ای به کار گرفته است که مطمین شود که نه تنها نسخه نهایی دارای ظاهری کاملن مشابه با نسخه اصلی باشد، بلکه حتی مسیر بازسازی آن نیز مشابه با مسیری باشد که طی آن این میورا ساخته شده است.

لامبورگینی میورا 
لامبورگینی میورا

پولو استوریکو همچنین بر  تمامی این تلاش‌ها، به کمک یکی از فروشندگان رسمی لامبورگینی قسمت‌های یدکی اورجینال را نیز فراهم کرده و آن را در این خودرو به کار برد؛ تا میورای مذکور را هر چه بیشتر به نسخه اورجینال آن شبیه کند.

پیشرانه لامبورگینی میورا

لامبورگینی میورا به هنگام نمایش آن در سال 1966، به لطف موتور 12 سیلندر خورجینی 3.9 لیتری خود سریعترین خودروی جهان بود. این موتور توانایی تولید قدرت 345 اسب بخار را داشت. نسخه P400S از این خودرو که در سال 1968 رونمایی شد، نسبت به P400 کمی تغییر یافته و در آن شیشه‌ها الکتریکی شده و قدرت موتور 20 اسب بخار افزایش یافته بود.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا