سدان

خداحافظی تلخ با مرسدس بنز GLC43 AMG قدرتمند

زمانی برای خداحافظی با مرسدس بنز GLC43 AMG

قیمت مدل 2020 دو سری مرسدس بنز AMG GLC43 و AMG GLC63 به قدری بالا رفته است که کارشناسان اذعان می کنند شاید منجر به خاموشی این دو مدل از بابت کاهش حجم فروش آن ها شود. برای داشتن اطلاعات بیشتر با motoroil همراه باشید.

مرسدس بنز AMG GLC63

مرسدس GLC43 AMG
مرسدس GLC43 AMG

اما از طرفی مرسدس بنز برای ترغیب خریداران به پرداخت رقم 74 هزار دلاری برای داشتن یک کراس اوور سایز کوچک، ظاهرا تصمیم به حذف سری ضعیف تر یعنی GLC43 کرده است تا به این ترتیب هم خود را از ریسک فروش نرفتن مدل ضعیف تر فراری دهد و هم خریداران بیشتری را به داشتن پر قدرت ترین مدل این سری تشویق کند. مرسدس بنز AMG GLC63 با پیشرانه 4 لیتری دوتوربوشارژر هشت سیلندر خورجینی به قدرت 469 اسب بخار، فاصله زیادی با نمونه استاندارد این خودرو با موتور 2 لیتری 255 اسبی دارد و در این میان، مدل GLC43 به قدرت 362 اسب می تواند خلا موجود را پر کند.

مرسدس GLC43 AMG  مدل 2020

مرسدس GLC43 AMG
مرسدس GLC43 AMG

مدل 2020 مرسدس بنز GLC در نمایشگاه ژنو با یک فیس لیفت جزیی رونمایی شد و به زودی در اروپا و آسیا و خاورمیانه در دسترس خواهد بود اما برای بازار آمریکا با کمی تاخیر فروخته خواهد شد.

پیشنهاد سردبیر:بررسی دو مدل از پرقدرت‌ترین ساخته های مرسدس بنز در سالیان دور

 

این تغییرات را می توان در پوسته سپر عقب و جلو، گرافیک و طراحی داخلی چراغ های عقب و جلو با وجود ثابت بودن ابعاد و اندازه های چراغ و اضافه شدن تعدادی موتور دیزل مشاهده کرد. خریداران در آمریکای شمالی می توانند از بین GLC300 دیفرانسیل عقب و یا دو دیفرانسیل که هر دو دارای یک موتور 2 لیتری توربوشارژ شده هیبریدی به قدرت 255 اسب بخار و با یک گیربکس 9 سرعته هستند، یکی را انتخاب کنند.

مرسدس مدل GLC200 دو دیفرانسیل

مرسدس GLC43 AMG
مرسدس GLC43 AMG

همچنین برای بازار اروپا نیز مدل های بنزینی از نوع هیبریدی هستند که شامل مدل GLC200 دو دیفرانسیل با قدرت 194 اسب بخار، مدل GLC300 دو دیفرانسیل به قدرت 255 اسب بخار می شوند. اما مدل های دیزلی موجود در اروپا نیز شامل GLC200d به قدرت 161 اسب بخار، مدل GLC220d به قدرت 192 اسب بخار و در نهایت GLC300d به قدرت 241 اسب هستند که همگی به صورت دو دیفرانسیل و با سیستم 4matic بنز عرضه می شوند.

منبع
motor1motor1

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا