ترکیبی از لامبورگینی هوراکان و اوروس برای آفرود

لامبورگینی هوراکان
[aparat id=”ZngQA”]لامبورگینی هوراکان Sterrato پاسخی است برای افرادی که به دنبال داشتن یک هورکان برای آفرود هستند و از طرفی علاقه ای به خرید لامبروگینی اوروس ندارند، هر چند که این طرح فقط یک نمونه مفهومی و آزمایشی است و تولید انبوه نخواهد شد.
استفاده از مجموعه شاسی و اجزای تعلیق و فنربندی ولوو V70 با مجموعه موتور و پیشرانه لامبورگینی هوراکان منجر به تولد چنین خودرویی شده است.

موتور 5.2 لیتری ده سیلندر خورجینی لامبورگینی هوراکان با قرار گرفتن بر روی سیستم تعلیق و شاسی ولوو V70 باعث خلق خودرویی شده است که در مقاسه با هوراکان استاندارد، 47 میلیمیتر ارتفاع بیشتری داشته و به پهنای محور های آن هم 30 میلیمتر اضافه شده است.
پیشنهاد سردبیر:آشکار شدن اطلاعات نسل بعدی نیسان GT-R
تایرها و رینگ چرخ ابعاد بزرگ تری گرفته اند و به تایرهای سخت جان برای تردد در مسیرهای بیراهه مجهز شده اند. این کراس اوور چهارچرخ محرک از محور عقب نیز فرمان می گیرد. رکاب های جانبی که در نقش دیفیوزر نیز عمل می کنند از آلومینیوم تقویت شده ساخته شده اند و بدنه نیز تمامن کامپوزیتی است.

بر روی سقف لایت بار LED نصب شده که مثل خودروهای شرکت کننده در رالی داکار، روی سپر جلو هم نورافکن گذاشته شده است. صندلی ها از فیبر کربن ساخته شده اند و در کف خودرو از ورقه های آلومینیومی برای تقویت استفاده شده است.
ضمن اینکه داخل اتاق نیز یک رول کیج تیتانیومی برای مواقعی که خودرو معلق می زند وجود دارد. هرچند که تولید چنین خودرویی احتمال کمی دارد اما مهندسین این شرکت آن را رد نکرده اند و گفته اند این ترکیب می تواند برای افرادی که به دنبال داشتن یک خودرو خاص برای بیراهه نوردی هستند، وسوسه انگیز باشد. ایتالیایی ها در دهه هفتاد میلادی نیز چنین خودروهایی خلق کرده بودند.